Tuesday, January 14, 2014

Ohoh, see nagu päevik ju! Tunnen ennast väikese printsessina nüüd!

Aga tegelt lubasin uuel aastal uusi asju proovida ja mõtlesin, et kirjutada mulle ju meeldib. Kui ma nüüd sellest asjast siin aru ka kunagi saama hakkan, siis vast läheb olukord paremaks ka :D
Enivei, hakkan siia kirjutama igasugu veidraid, huvitavaid ja äkki ka naljakaid sündmusi, mis sellel aastal (võibolla ka järgnevatel aastatel) toimub ja ilmselt mingeid pilte ka nendest, kui on mahti teha :) Mingeid niisama igapäevaseid sissekandeid ilmselt olema ei hakka a la "käisin tööl ja pärast raadios. väga vahva oli", sest seda teen ma nagunii pea igapäev. Niiet, kui asja käima saan, siis ehk leidub igasugu huvitavaid lugusi siit, sest nagu algul mainisin, siis uusi ja huvitavaid asju kavatsen see aasta teha väga palju ja ilmselt mälestusi tuleb, mida siia postitada :) Peaks vist lähiajal mingi välimuse ka sellele andma, aga eks paistab, kuidas viitsin :D

Seniks, olge ilusad! :)

2 comments:

  1. Don, ma vaatan et meil on see aasta ühtemoodi alanud, tegin omale to do listi, mis sisaldas blogi, lube ning erinevaid ägedaid tegevusi... :D :D Ma hakkan vaatama kuidas sul läheb , hea võrrelda :D

    ReplyDelete
  2. No elu tuleb ju huvitavamaks teha ja miks mitte ka kirja panna? :) Aga ära siis võistlusena seda võta :D

    ReplyDelete