Wednesday, February 5, 2014

Tuulepea autorooli? Why not!

Täna sai siis minu jaoks üks suurim väljakutse realiseeritud - olen ametlikult nüüd autokoolis. Esimene teooriatund oli täna, mis oli rohkem sissejuhatus, aga anti puhtalt enda teadmiste kontrolliks ka eksamileht küsimustega ja hämmastaval kombel ainult 3 valet 15-st. Tundub, et teooria osa on mul selle kõrvalistumisega üpris selgeks saanud, sest liiklust ja märke ma adun, aga sõitmine - vot see saab olema omaette kunst, sest rooli pole ma väga kunagi kippunud. Aga eks saab ka sellega hakkama kui paar korda on platsil ringi tiirutatud ja auto tunnetuse käppa/jalga saab. Seega, suveks on kõigi eelduste kohaselt load käes ja saab ringi kruiisima hakata mööda Eestit :)
Veebruar ilmselt autokoolile keskendumisele lähebki, sest see kurat röövib ikka korralikult pappi ja ei ole veel kindel, kas mingit uut ja huvitavat elamust saab kogeda. Aga eks see autoga sõitmine ole minu jaoks samamoodi totaalselt uus kogemus, seega võib linnukese ikka kirja panna :)

Järgmise korrani siis :)
Peace!

No comments:

Post a Comment