Monday, October 5, 2015

8 kuud vaikust, aga nüüdsest back in business!

Oi dios mio!

2015 on ikka korralik rollercoaster olnud... Viimati jäime järjega veebruarisse, kus toimus Skrillex ja Tre.ee 15. sünna. No võib vist väita, et vahepeal on ikka niimõndagi juhtunud ja detaile enam kohe kindlasti nii hästi ei mäleta, seega ei hakka nendega üldse vaeva nägemagi.

Noo, jätkame kuidagimoodi sealt, kus pooleli jäi ja jõuame siis tasapisi olevikku: pärast kogu seda Skrillexi ja Tre.ee pidustusi jätkus elu töölainel ilmselgelt. Muidugi sel aastal oli mul plaanis absoluutselt kõik artistid, kes mulle vähegi meeldisid, ära näha ja niimoodi sattusin siis Ed Sheerani kontserdile. No tõesti, üks parimaid artiste selles stiilis, arvestades, et ma siiski armastan väheke karmimat ja tempokamat muusikat :)

Edasi jätkus töö. Aprillis läks asi sinnamaale, kus võtsin praktiliselt kõik kohustused raadios enda kanda ehk siis vastutasin kõige eest, et raadio töötaks nii, nagu peaks. Täitsa meeldiv ja kasulik kogemus oli, aga oi damn, kui stressirohke. Kui arvate, et mis see ära ei ole, siis teadmiseks, et see oli põhimõtteliselt 24/7 töö, sest ma ei saanud olla kunagi nö "levist väljas". Mõtted olid koguaeg tööl, sest ei teadnud iial, kas ja millal midagi juhtub, et pean siis kiirreageerimist tegema ja olukorra siis läbi kaugabi lahendama või stuudiosse jooksma (mida ma mõtlen sõna otseses mõttes, sest paar korda tõmbasin jooksuriided selga ja jooksingi stuudiosse kodunt). Ehk siis jah, sotsiaalelu ja enda heaolu suht kannatas selle all, aga üldjoontes oli täitsa normaalne. Nii ma siis olingi peamiselt koguaeg tööl ja aegajalt käisin ka erinevatel üritustel. Muidugi Tre enda peod sai läbi käidud sel suvel pea kõik. Rannapidu oli nagu ikka, väga äge. Hanf Kung ja Metsakutsu tegid sel korral parimad laivid minu arust. Augusti algul oli Weekend, kus ilmselt päris paljud ka käisid ja selle kohta vast pole emotsioone vaja kirja panna, peale ühe: AWESOME! Korralik reiv! Nädal pärast seda sai käidud esimest korda Eesti Hip Hop Festivalil, mis oli omajagu kultuurišokk, arvestades, et ma olen 12 aastat ürituste korraldusel abiks olnud. Seal tundus asi kuidagi väga selline minimalistlik ja pohhuismi peal üles ehitatud, aga siiski oli elamus täitsa äge. Virus Syndicate ei vedanud alt ja andis VÄGA retsi laivi! Hanf Kung küttis samamoodi ülihästi ja isegi paremini kui Rannapeol. Lühidalt, sai esimese käiguga täitsa rahule jääda. Nagu ütlesin, siis detailidesse ei hakka väga laskuma, kuna ammu toimunud ja kõik ei mäleta ja siis tuleks see postitus väääääga pikk, kui ma hakkaks igat asja detailselt kirjeldama... Igaljuhul on olnud vägagi emotsioonirikas ja tihe aasta. Nüüd viimati sai käidud Noblessneri Sadamas Netsky'd vaatamas (kõik 3 esinemist Eestis nähtud kusjuures) ja Tartus üle pika aja, Club Illusionis, kus esines Andy C 3-tunnise setiga. Kes on Andy C? Googelda. Tema kohta seda infot ikka jagub, mida ma siin kirja ei jõuaks pannagi. Aastaid mul üks artist nimekirjas, keda tahtsin esinemas näha ja noooo reivi sai. Lõpuks olin märjem kui naised "50 Shades of Gray" esilinastusel. Kahju oli muidugi vaadata, et mis inimesed sellist kultuuri kohati esindavad või kellega drum'n'bass muusikat seostatakse: pool saali ei seisnud püsti ja veerand saali oli laksu all. Täiesti masendav, aga mis parata. Mõned lihtsalt ei armasta seda muusikat muudmoodi vist. Hea sõbranna, Kaisa, kolis kusjuures augustis Tartusse, seega öömaja oli ka mõnusasti olemas ja võeti vastu lausa lookas lauaga :D Oijah, Tartu on endiselt mu lemmiklinn Eestis. Endiselt vahel mõtted käivad, et võiks sinnakanti kolida, aga eks tulevik näitab, mis saab must.

Pole muidugi head ilma halvata. Võinoh, kuidas kellele vähemalt. Minu jaoks ilmselt asendus hea veel paremaga, aga sellest kõigest kirjutan juba varsti, kui kõik hammasrattad juba liiguvad :) Vihjeks ainult niipalju, et see on vägagi seotud sellega, et ma pärast seitset aastat aktiivselt Tre Raadios tegevana otsustasin sellega lõpparve teha. Vähemalt paariks aastaks. Aga nagu lubatud, siis sellest kõigest juba järgmises postituses, mis ilmselt juhtub palju-palju varem kui 8 kuu pärast :D

Seniks olge ilusad, nagu ikka! :)

No comments:

Post a Comment