Friday, July 25, 2014

Pohhkus.

Nii, kuna eelmise postituse nime muutsin ära, siis panen selle nimeks uuesti, sest seekord on ainult puhkus teemaks. Jätkame jälle siis sealt, kust pooleli jäi ehk Rannapeo lõpetamine ja mis edasi Saaremaal tegin. No tegelt on sellest bussiparandamisest palju rohkem pilte, aga need kõik Raivo telefonis ja pole neid saanud, seega kahjuks pole ka näidata. Küll aga on mul uusi pilte kuhjaga, mida siia toppida, et see postitus eriti pikaks teha :D

Nägin karvast madu ka :D
Pühapäeval siis umbes nelja paiku jõudsime Orissaarde, Kady maamajja. Buss sai korda ja ülejäänud seltskond tuhises mandri poole minema ja ma jäin rahuliku südamega maha, sest olin nii juba plaaninud. Ema oli mul ka seal, seega tagasi mandrile transport oli olemas. Algne plaan oli teisipäeval tagasi tulla juba, sest tahtsin Tallinnas natuke kasulik olla, aga lükkus siiski neljapäeva peale, mille üle mul tegelt heameel on, sest ma pole ammu reaalselt puhanud ja välja ennast maganud. Isegi vabadel päevadel käin hommikul korra töö juurest läbi, et seal koristada ja pood klientidele ilusaks teha. Seega, ainus päev, millal reaalselt sisse magada saan, on pühapäev ja siis ka ärkan vara, nagu nõdrameelne, sest aju on harjunud... Niiet, unevõlg on mitme aastane juba :D Enivei, pühapäeval väga midagi tarka ei teinud rohkem. Sõin ja keerasin mingihetk tukkuma, siis vaatasime Aunapiga natsa stand-up comedyt (Jimmy Carr, tuleb sügisel Eestisse ka, soovitan!) ja siis tagasi magama. Muidugi on ka puhkusel võimatu kaua magada, kui majas on väiksed lapsed, kes hakkavad varakult ringi udima. Vähemalt Bella udis, Andu on liiga väike veel, et udida, aga häält teeb küll teine :) Esmaspäeval siis tüüpiline lebo. Plaan oli minna ujuma Muhumaale ja mingit mõisa ka vaatama minna (nime ei mäleta loomulikult), aga kuna seal polnud liivaranda, et päevitada (naised), siis läksime edasi uurima. Maarek, Ave, Eiko, Kaire ja Ave sõbranna (Kelly, kui ma ei eksi) olid ka veel Saarel, seega läksime koos. Leidsime ühe koha, kus oli päris mõnus vesi, aga madal ja sügavamal oli ilge vihmamets vee all, seega seal oli rohkem päevitamine teemas. Hiljem saime teada, et sealsamas oli üks mees ka ära uppunud. Kas siis enne või pärast meie käiku, seda ei tea, aga kahju siiski :/ Õhtul väike grill ja magama ära, unevõlg oli endiselt kallal Rannapeost.
Lemmik magustoit: kondenspiim, kakao ja küpsised.
Hellitavalt kutsume seda karukakaks :D



Printsessid oma lossis :D

Teisipäevaks oli energia juba taastunud ja mõttes oli natuke rohkem ringi tuuseldada. Läksime jälle ranna otsingule ja sugulane soovitas meil minna Tuhkana randa, kus siis meil onutütred ka olid tol hetkel. Plaan paigas ja tõmbasime kursi sinna.
Soovitan soojalt, väga mõnus koht telkimiseks ja üleüldse mõnulemiseks :)
Rand oli fantast! Puhas liivarand, kus ei olnud mingeid masse pead-persed koos. Ruumi oli laialt. Tuul oli ainult ülemõistuse tugev seal. Vesi oli ka algul külm, sest olin Mändjalas enne ujunud, kus oli ülisoe, seega vajas natsa harjumist. Aga lõpuks oli täitsa normal ja pärast sai natsa niisamagi lebotatud seal madalas vees. Teist korda enam ei kippunud, vaid hakkasin hoopis liivaga mängima, mida ma polnud ikka mitmeid aastaid teinud. Mõtlesin, et ehitan lossi, aga liiv oli nii kuiv seal, et see plaan läks kohe lörri. Aga see loss oli ka rohkem lapsepõlve nägemus, kus oli suurusehullustus ja palju inimesi jms. Tänasel päeval on pigem selline rahulik ja eraldatud elamine rohkem mul teemas, seetõttu ka selline "koobas" või hobbit-hut sai tehtud :D
Hea suvila oleks selline :D

Onu lapsega lollusi tegemas :D

360 kraadi :)

Pärast randa oli plaanis minna siis sugulaste maamajja ka neile külla, sest ma polnud seal veel käinudki. Üleüldse on väga harva võimalik sugulastega kokku saada millegipärast, millest on mul väga kahju, sest nad on kõik ülimalt lahedad inimesed :) Olgugi, et üks onupoeg elab mul 4 korrust kõrgemal, aga see on tavaline asi, et mida lähemal teineteisele elad, seda harvemini näete üksteist. Igatahes, kohal olid Maret ja Revo (värske abielupaar, kelle pulmas sai käidud paar postitust tagasi), Piia (minu jaoks värske bassipea ja kõige noorem onutütar) koos oma sõbrannaga ja siis Sandrakute klanni kuninganna, Tiiu (ehk siis tädi/onunaine :D). Paula (teine bassipea) oli oma kutiga paar päeva tagasi oma kutiga Budapesti poole seigelnud sealt, seega teda ei näinudki ja Sander oli Soomes ning pidi jõudma neljapäeval alles. Rasmusest ei tea ma üldse midagi, kus ta elab ja mida ta teeb. Ta on koguaeg olnud rohkem erak ja omi asju ajanud rahulikult. Ilmselt ka seekord. Enivei, sinna sõites jäi märk silma, et Panga pank, 17 km. Meenus, et ma käisin seal viimati vist kui olin 8 või 9. Ja läksime siis, nagu õiged turistid :) Vaade oli hea ja üldse ilus koht, soovitan ära käia, kes pole seda teinud.
Panoraamid mulle meeldivad :D

Kellast ei saanud muhvigi aru ikka :D













Mõttepaus.





Peale seda käisime Leisist läbi, et kooki osta. Ja seoses sellega, tuli meelde, et olime seal ka ju mõned aastad tagasi esinenud! Läksime kohe Aunapiga siis laululava juurde, kus aastal 2009 (minu mälu järgi äkki?) toimus Tre.ee vahupidu ja esinesime Electronic Crew'ga täitsa ka seal :) Mõnus nostalgia laks tuli peale, nagu ka paljudes teistes kohtades, kus esinenud olen (Märjamaa, Rapla, Põlva, Tartu ja paljud-paljud kohad veel). Arutasime ka Aunapiga, et enam vist midagi sellist küll korraldada ei saaks, nagu vanasti, et esineme ära ja siis paneme ööläbi pidu edasi täie raha eest. Artto abielus ja karsklane, mina karsklane, Aunapil kaks last, Kittyl kaks last, Rennul ka pere. Esineks ära ja ilmselt kõik läheks oma radapidi koju ära. Ikka päris jõhker, kuidas mõne aastaga on olukord muutunud tegelikult, sest aastal 2010, kui Crew'ga täiskoosseisus viimase kontserdi andsime Türi Summerjam'il, oli Kitty ainus, kellel laps oli. Kady oli küll rase, aga Bella sündis 2 nädalat hiljem alles. 4 aastat on ikka päris pikk aeg. Okei, jälle teemast kõrvale läinud...
Oh aegu ammuseid...
Läksime siis kookidega (saime kohalikust poest 2 viimast kooki) sugulaste tallu ja laksult jäi mu jaoks aeg seisma. Mõnus ja rahulik oli seal. Ei tundnud kordagi, et kuskile oleks kiire ja oleks heameelega sinna jäänudki :) Kindlasti on plaanis tulevikus sinna ka pikemaks minna puhkama, kui lubatakse, aga ma usun, et selle vastu ei ole kellelgi midagi :) Igatahes sai maast ja ilmast räägitud, sest polnud ammu näinud jälle (2 nädalat ja Piiaga 2 päeva :D). Tee, kook ja mõnus õhkkond, rohkem pole vajagi üheks ilusaks suveõhtuks :)

Habe mühab nii mis kole juba :)
Mingiaeg läksime sealt siis ära, sest pime oli juba ja metsa vahel tagasi sõita on suht ohtlik seal, sest loomi on palju. Ühte kitse nägin ka, aga ta õnneks üle tee ei jooksnud. Suht öösel jõudsime siis tagasi igatahes. Otse magama ära ka.

Kolmapäeval väga midagi ei teinudki päevapoole. Ema ja Kady käisid lastega rannas, aga me Aunapiga jäime tuppa. Ma kirjutasin siis blogisse Rannapeost ja Aunap töllerdas niisama netis. Peale seda aga läksime sinna, kuhu juba esmaspäeval tegelt oli plaanis - Muhumaale jaanalinde vaatama :) Oh jeerum, fluffy üledoos oli seal, sest peale jaanalindude, on seal veel kängurud, sebrad, emud, alpacad ja ponid. Bella oli ülipöördes muidugi. Kohapeal sai ka känguru nahast raha- ja käekotte osta, aga maksid suht palju, seega jäi seekord ostmata. Küll jõuab, känguru nahk on maailmas üks vastupidavamaid siiski :) Igatahes saime siis kõiki loomi peaaegu katsuda ja toita ka. Mu lempar oli muidugi jaanalinnu tibu, kes oli ikka eriti fluffy! Nad pidid kasvama umbes sentimeeter päevas, mis on nagu eriti kiire. Peaks lausa ju oma silmaga nägema, kuidas paari päevaga on paisumas :D Ponid olid muidugi Bella lemmikud. 2 varssa oli ka seal, need oleks võinud vabalt kaenlasse võtta, nii väiksed noh! :)



 
 

Igatahes saime seal nunnu-doosi kätte ja siis tagasi Orissaarde. Sõime ja läksime kõik koos vee äärde. Seekord läksime Illiku randa ujuma, mis on sealsamas ja kus oli vesi ikka reaalselt soe. Lained olid ka päris mõnusad ja sai seal omajagu kaua kümmeldud. Õhtu oli küll juba käes, seega päevitamine jäi ära õnneks, sest ma olin juba suutnud enda jalad ära põletada :D Ja rohkem midagi ei teinudki, põhimõtteliselt natuke aega netis veel inimestega juttu ja siis magama ära.
Chillax :)


Neljapäeval siis oli aeg mandrile tagasi tulla. Pakkisime asjad kokku, ema käis Kadyga veel viimast korda ujumas ja päevitamas. Aunap puhastas autot ja ma passisin netis ja mõtlesin omi mõtteid. Avastasin, et üle poole aasta on juba möödas sellest ajast, kui ma oma elus otsustasin hakata uusi asju proovima ja mõningaid asju lõpetama. Autokool muidugi on kahjuks väga pikale veninud ja pean tunnistama, et puhtast laiskusest :/ Ajaga on ka muidugi nagu on, aga teooria eksami oleks võinud siiski juba nüüdseks ära teha. Sõidueksami peaks ka ära tegema, aga ilmselt vaja võtta paar lisatundi enne, sest praegu parajalt pikk vahe sisse jäänud viimasest sõidutunnist ja kohustuslikud tunnid on üldse läbi juba. Ei tunne veel ennast 100% kindlalt. Õhtuka kohapealt niipalju, et tundub aina kahtlasem, kas sellel aastal enam saan paberid sisse anda. Või veel tähtsam, kas ma üldse JÕUAN praegu koolis käia. Endiselt on väga palju asju korraga käsil ja ma ei taha ennast jälle üle koormata, sest nii jätan ma selle kooli üldse pooleli jälle. Seega tundub, et pean midagi siiski järgmisesse aastasse lükkama, nii kurb kui see ka pole :/ Keskendun parem sellele, et saaksin selle aasta sees load kätte ja oma elu hea järje peale. Palju on veel teha ja kogeda ja septembris on üldse väga suur plaan paika põhimõtteliselt pandud. Sellest räägin ka, aga alles siis kui aeg käes on. Igatahes muutusi elus tuleb ka edaspidi ja päris suured muutused. Tunnengi ennast jälle kohapeal tammuvat, seega on aeg jälle millekski uueks :)
Järgmise aastani, Saaremaa! :)
Saaremaal oli igatahes super puhata. Ei olegi vist nii pikalt enne Saarel olnud, praktiliselt nädal. Mandrile tulek tekitas hirmu natuke, sest ei taha siia stressiauku tulla, kus koguaeg on mingi sagimine ja kamm. Aga pidin ja siin ma nüüd olen. Eile õhtul sain veel Koopahaldjaga (kutsun nii korterihaldajat) kokku ja andsin Koopa võtmed üle lõpuks. Sellega on nüüd täielikult kõik. Kutt uuris ka veel Tre Raadio sageduste kohta ja rääkisime üleüldse paljudest asjadest. Lahe tüüp on, temaga võiks täitsa tavaelus ka sõber olla. Puhkus selleks korraks igatahes siis läbi ja tööl tagasi jälle. Saaremaal oli minu jaoks ideaalne temperatuur, nii umbes 25-26 kraadi. Siin Tallinnas on liiga pagana palav. Aga õnneks töötan ma sisetingimustes, seega ei saa kurta nii palju :) Ootan juba augustit, sest siis jälle (ja ilmselt viimane) puhkus sellel suvel. Plaanis on Hip Hop Festivalile ka minna, aga eks paistab, mis sellest plaanist saab. Dope D.O.D'd tahaks näha küll :) 8. august ka Summerjam, kuhu ma kahjuks ei saa minna, sest 9'ndal olen tööl :/ Aga hetkel võin öelda, et elu on täitsa ilus. Pole ammu seda öelda saanud ja see tunne on hea :)
Olge te ka ilusad :)

PS: Sorry, kui pildid lappes on, ma pole sellest süsteemist siiani aru saanud :D

No comments:

Post a Comment