Thursday, September 4, 2014

Sügis, kurat, kus sa siia said?!

No vahi lugu, kõigi lemmik aastaaeg on jälle kätte jõudnud. Sarkasmi rohkem kui asi väärt on, aga las ta olla. Mis uut, inimesed? Mul, nagu ikka, üht-teist on, muidu ei kirjutaks jälle :) Aga hakkame siis eelmisest pihta jälle.

Eelnevalt mainisin, et hakkasin jooksmas käima. Njah, sellega on siis sedasi, et parem jalg on tuksis. Umbes kilomeeter saan joosta, siis hakkab selline valu pihta, et ei suuda väga adekvaatselt enam liikuda. Isegi kõndides hakkab valutama, aga seda umbes 3-4 kilomeetri peal. Ei kujuta ettegi, mis jama sellega on, aga pole veel olnud mahti, et arstile minna. Uuel nädalal peab ilmselt selle retke ette võtma, muidu jäävad jooksutossud sinna nurka hallitama :/ Positiivne on see, et ema pakkus mulle trenažööri, seega jalgadele saan ikka trenni teha :) Aga jooksmisest tunnen puudust küll, selline mõnus tegevus ja saab omi mõtteid mõelda, kui liiklust väga jälgima ei pea just siin Kesklinnas.

Nõnda, teine asi, mis siin augustis lõppes, oli siis Matkamaailma tööleping. Kahju on ka tegelt natuke, sest kogu kollektiiv oli superluks ja väga kirju klientuur ka, aga eks igal asjal ole kunagi piir, kuhumaani suudad seda teha. Kuna tõesti ei jõudnud enam füüsiliselt ja vaimselt kahel tööl rabada, siis otsustasin ikka selle kasuks, mis on unistus olnud mitu aastat. Raadios mulle väga meeldib olla,  nagu väga paljud ilmselt teavad, ja kogu see meediavärk on üldse kuidagi südamelähedane. Loomulikult ei ole nüüd nii, et tiksun koguaeg eetris ja midagi muud ei tee. Heh, nii lihtne see eluke ka nüüd ei ole :) Eks ole loomulikult omajagu kohustusi ja ülesandeid, mis raadio majandamisega kaasnevad, aga ei hakka neid siin üles loetlema ükshaaval, sest palju asju on ka minu jaoks veel suht ähmased. Aga lähitulevikus ilmselt see kõik muutub :) Kuid praeguseks olen 4 päeva Tre Raadio asju ainult teinud ja pean tunnistama, et reaalselt fantastiline on olla! Rõõmuga saab lausa tööd teha :) Kujutage ette, et terve su töö ongi ainult muusikaga seotud. Muusikat ju kõigile meeldib kuulata. Ja pidevalt on ju uut (ja muidugi ka vana) muusikat vaja raadiosse lisada, sest fonoteek peab alati uuenema ja suurenema. Novot, suht jackpoti otsa sattusin! Siiani ajab naerma, kus mõned aastad tagasi (kui see oligi mu jaoks ainult puhtalt hobi ja käisin omast vabast ajast Soovikat tegemas) keegi ei suutnud aru saada, miks ma seda üldse teen ja miks ma õhtul kuskil pidu ei pane või ma ei tea mida ei tee. Just sellepärast ei pannudki tina ja ei saatnud pikalt seda, sest ma reaalselt naudin seda tööd! Hobi, mille eest saab palka! Ja see on minu unistuste töö :) Mul on tänu sellele ka rohkem aega endale, sest mind ümbritseb fantast tiim ka muidugi, mistõttu ma ei pea enam iga õhtu eetris üksi olema ja ma ei pea enam äratuskellaga tõusma! SUPER! :) Aga kuna ma siiski olen, nagu olen, siis olen vajadusel Matkamaailmas abiks, kui kedagi asendada vaja või lisaks ühte asjapulka. Ega mul siis selle töö vastu midagi ei olnud, lihtsalt hakkan vanaks jääma ja ei jõua enam. Seega, ma olen oma otsusega ülimalt rahul :)

Ja tänu sellele, et mul nüüd vaba aega rohkem, suudan ma midagi uut ja huvitavat teha rohkem. Näiteks hakkasin puht lambist ja igavusest uues korteris vana mööblit ilusamaks tegema. No mina aru ei saa, kes kurat värvib riiulid okse-rohelise ja sita-pruuni seguks... Aga kuumafööni, pahtlilabida ja liivapaberiga olen ma nüüdseks ühest jagu saanud. Muidugi pole veel jõudnud mingit uut peitsi vms osta, sest ei oska veel oma vaba aega piisavalt hästi arvestada :D Aga proovin lähiajal kuskile ehituspoodi jõuda, siis saab näha, milliseks mu suur tuba muutub ja saab ülejäänud 3 ka ära teha. Ja laua. Ja midagi leian kindlasti veel, mille kallal nokitseda :D Vot see on asi, millest ma olen puudust tundnud: nokitsemine. Ma pole seda aastaid teha saanud, sest enne mul ei lastud, kuna ma teen "valesti" ja "jään jalgu" ja ma ei tea mida veel. Aga nüüd saan teha täpselt nii, nagu ise heaks arvan, mitte "valesti"! :) Seoses selle riiuliga meenus, et riiulist suutsin ma kuidagi hakata uurima, mida kujutab endast anamorfne kunst ja kuidas seda teha. Sealt läks edasi asi juutuubi, kus näidati, kuidas ühe programmiga saab teha, siis tõmbasin programmi ja siin ma nüüd olen, õpid 3D disaini programmi iseseisvalt (juutuubi abiga muidugi). Paras ilge jantimine on, sest need "õpetajad" on alati sellised, kes mässavad ilgelt kiiresti ja vaene algaja siis leiutagu, et mis-kurat-kus on. Aga tasapisi juba adun, mida seal tegema peab. Muidugi vaja mitut erinevat vigurit omavahel töötama seal panna, et saaks soovitud tulemuse, aga õpetuste järgi olen praegu teinud 2 pilti:


Programmi nimi on muidu Blender, kui kedagi huvitab ja on täitsa vabavara, seega ei pea piraati mängima ega ostma :) Tuleb muidugi kasuks, kui tunned ka Photoshopi natuke, sest ega alati ei saa kohe perfektset pilti (siinsed on perfektsest VÄGA kaugel tegelikult). Koopa pilt nägi enne välja selline:

Tohutult "müra" pildil ja siis PS'iga sai selle vähemaks. Niiet, pean siin PS'i ka veel jooksvalt kõrvalt õppima, et suudaksin midagi üldse toota. Aga eks ta ole minu jaoks teistsugune kunstivorm ja polegi enne digitaalset kunsti teinud, seega jälle midagi uut mu jaoks :) Avastasin loomulikult, et mu läpakas suht lahja selle jaoks, et saaksin kiirelt ja korralikult toota siin, seega peab midagi välja mõtlema. Aga harjutamiseks kõlbab küll praegu ja kui kunagi asi käpas on, siis vaatan ka miskit võimsamat. 

Nõnda, ega väga palju rohkem polegi miskit. Jääämbri challenge esitati mulle, mida ma kategooriliselt keeldusin tegemast muidugi, sest minu silmis on see puhas eneseupitamine, mitte heategu. Aga seda olete juba ilmselt feissist lugenud, mida ma sellest arvan.
Endiselt tahaks seda korterit ära osta, kuhu kolisin, aga ma ei julge mõelda, mis ta maksab üldse ja kust pergele ma selle raha kokku saaksin. Ilma Bingo või Euroka jackpotita ilmselt välja ei mängiks, seega pean ainult lootma, et omanik seda veel niipea maha ei plaani müüa... Ma ei jõua enam kolida, ausõna...

Nädalavahetusel muide saab minuga suve pidulikult ära saata 5. septembril Vändras ja 6. septembril Kosel, kus teeme Tre Raadioga ülekkanet ja paneme niisama pidu! Loomulikult on mul alkoholivaba september (nagu viimased 3 kuud juba), seega peate mind kainena kannatama :D Kohtume seal:

Nii, nüüd pean ootama 2 nädalat, siis selgub üks suurim plaan sel aastal või isegi terve elu jooksul, aga sellest kõigest kahe nädala pärast :)
Olge ilusad! :) 

No comments:

Post a Comment